Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Το ανέκδοτο της ημέρας!


Το πρωί ήμουν στην Εθνική Οδό και πήγαινα που λέτε για τη δουλειά μου στη Θεσσαλονίκη. Ξαφνικά κοιτάω αριστερά και τι να δω... μια γκόμενα...με μια κουρσάρα, με πατημένα 150, να κοιτάζεται στον πλαϊνό καθρέφτη, να βάζει κραγιόν και να μιλάει στο κινητό! Τι να λέμε είχε χάσει σχεδόν τον έλεγχο η τύπισα και φυσικά, έτσι αφηρημένη, είχε αρχίσει να μπαίνει στη λωρίδα μου! Τρόμαξα τόσο που ακουστε να δείτε εξαιτίας της τι έπαθα...μου έπεσε η ξυριστική μηχανή απ το ένα χέρι και το σάντουιτς από το άλλο, προσπάθησα να κουμαντάρω το τιμόνι με τα γόνατα, μου φεύγει και το κινητό όπως το κρατούσα με τον ωμό και μιλούσα, πέφτει μέσα στον καφέ που είχα ανάμεσα στα ποδιά μου και έγιναν τα πλήκτρα του laptop σκατά...ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΔΗΓΟΙ, σου λέει μετά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Weather by Freemeteo.com
Katerini Blogs SYNC BLOGS