Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Μ.Χατζηγιάννης: Έτοιμος να γίνει μπαμπάς!

Μ.Χατζηγιάννης: Έτοιμος να γίνει μπαμπάς! Στην εκπομπή «Βράδυ» με τον Πέτρο Κωστόπουλο, ο Μιχάλης Χατζηγιάννης αποκάλυψε ότι αφιερώνει την Κυριακή του βλέποντας την αγαπημένη του στην παρουσίαση του «Dancing with the Stars», ενώ δεν αποκλείει και το ενδεχόμενο να γίνει σύντομα πατέρας, αφού η Ζέτα «θα είναι ιδανική μητέρα».
Παράλληλα επιβεβαιώνει τα λεγόμενα της καλής του, σε προγενέστερη εκπομπή, ότι έκανε εκείνος το πρώτο βήμα:
Όσον αφορά στο ενδεχόμενο απόκτησης ενός παιδιού είπε: «Ωριμάζει μέσα μου η σκέψη […] νομίζω ότι (το παιδί) ολοκληρώνει κάτι και σε συμμαζεύει», ενώ για το το γάμο δήλωσε: «Το πρότυπο είναι σε τι οικογένεια έχεις μεγαλώσει. Εγώ έχω καλή εικόνα για το πώς συμβαδίζουν δύο άνθρωποι μαζί και έχω δει πώς είναι να συμβιώνουν πολλά χρόνια, με τα πάνω, με τα κάτω».
Τέλος, ο 32χρονος τραγουδιστής εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι η αγαπημένη του θα είναι πολύ καλή μαμά: «Δεν έχω καμία αμφιβολία πως θα είναι ιδανική μαμά, όπως είναι κι ένας ιδανικός άνθρωπος στη ζωή μου».


http://www.tsantiri.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Weather by Freemeteo.com
Katerini Blogs SYNC BLOGS