F1 - Ο Φέτελ νικητής και στη Μαλαισία !
Τη δεύτερη καρό σημαία στο φετινό πρωτάθλημα πανηγύρισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο γκραν πρι της Μαλαισίας. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Τζένσον Μπάτον, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Νικ Χάιντφελντ.
Ο καιρός έκανε το χατήρι στους πιλότους της Φόρμουλα 1, καθώς μόνο ελάχιστες ψιχάλες έκαναν την εμφάνιση τους στην πίστα της Σεπάνγκ. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε μια άνετη νίκη, κάνοντας τρία πιτ στοπ. Ωστόσο, το βάθρο της Μαλαισίας ήταν μια... επανάληψη αυτού της Αυστραλίας με μια Red Bull στην κορυφή, μια McLaren στο δεύτερο σκαλί και τη Renault στο τρίτο.
«Παγκόσμιος» για ακόμη μια φορά!
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ με κεκτημένη ταχύτητα από τον εναρκτήριο αγώνα, πήρε την καρό σημαία και στη Μαλαισία, όπως έκανε και την περσινή σεζόν. Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull εκκίνησε από την πρώτη θέση, την οποία και διατήρησε σε όλη τη διάρκεια του γκραν πρι.
Η Red Bull είχε επιλέξει στρατηγική τριών πιτ στοπ για τον Παγκόσμιο πρωταθλητή, με τους μηχανικούς των «κόκκινων ταύρων» να βγάζουν... «φτερά» σε κάθε αλλαγή ελαστικών.
Δύο θέσεις για τον Μπάτον!
Με δύο κερδισμένες θέσεις ο Τζένσον Μπάτον ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, λίγα λεπτά πριν την ολοκλήρωση του γκραν πρι. Ο Βρετανός πιλότος διατήρησε την τέταρτη θέση, από την οποία και εκκίνησε και κατά τη διάρκεια του αγώνα κατάφερε να φτάσει το πόντιουμ, την ώρα που ο ομόσταβλός του είχε έναν καταστροφικό αγώνα.
Σταθερά στο βάθρο!
Με τον καλύτερο τρόπο έχει ξεκινήσει η σεζόν για τη Renault, η οποία βλέπει να εκπροσωπείται στο βάθρο για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Ο Νίκ Χαίντφελντ, κατάφερε να συμπληρώσει την πρώτη τριάδα, κάνοντας έναν πολύ καλό αγώνα στην πίστα της Σεπάνγκ.
Ο Γερμανός εκκίνησε άψογα, κερδίζοντας τέσσερις θέσεις, με αποτέλεσμα να πλασαριστεί πίσω από τον Φέτελ. Κατά τη διάρκεια του αγώνα είχ ε τον έλεγχο, ενώ στα τελευταία λεπτά, άντεξε στην ασφυκτική πίεση που του άσκησε ο Μαρκ Γουέμπερ, καταφέροντας να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Οι καλοί, οι κακοί και οι άτυχοι!
Στην κατηγορία των καλών μπορεί να συμμετάσχει ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος, ύστερα από αρκετό καιρό φάνηκε ανταγωνιστικός, έχοντας τη διάθεση, αλλά και την ικανότητα να προσπεράσει τους αντιπάλους του.
Μέτρια ήταν η απόδοση του Αλόνσο, ο οποίος κατάφερε να κερδίσει αρκετές θέσεις, χωρίς ωστόσο να τις διατηρήσει. Μάλιστα, στη μάχη για την τρίτη θέση είχε έπαφή με τον Χάμιλτον, με αποτέλεσμα να καταστραφεί η μπροστινή αεροτομή του. Ο Ισπανός αναγκάστηκε να μπει στα πιτ, με μπορώντας να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την έκτη θέση στους δέκα γύρους πριν την καρό σημαία.
Στην κατηγορία των άτυχων ο Χάμιλτον και ο Πετρόφ έχουν τη δική τους θέση. Ο Πετρόφ, που δεν θυμίζει σε τίποτα τον περσινό ρούκι με την απόδοσή του, έκκινησε πολύ καλά, ενώ κατά τη διάρκεια του αγώνα βρίσκονταν μέσα στους βαθμούς.
Ωστόσο, ο Ρώσος δύο γύρους πριν την ολοκλήρωση του γκραν πρι έμεινε με το τιμόνι στο χέρι, ύστερα από έναν έντονο κραδασμό της Renault, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.
Ο αγώνας για τον Χάμιλτον δεν ξεκίνησε καλά, χάνοντας τη δεύτερη θέση. Ο Βρετανός βρίσκονταν στο βάθρο μέχρι τη μάχη του με τον Αλόνσο. Ωστόσο, ο πιλότος της McLaren έχασε τη θέση του από τον Χάιντφελντ, ενώ ύστερα από τη μεταξύ τους «μάχη» αναγκάστηκε να μπει στα πιτ για αλλαγή ελαστικών,βγαίνοντας στην έβδομη θέση.
Για δεύτερο συνεχόμενο γκραν πρι ο Γουέμπερ δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, ωστόσο στη Μαλαισία η RB7 ήταν περισσότερο ανταγωνιστική από ότι στη Μαλαισία. Το πρόβλημα στο KERS κατά την εκκίνηση, ήταν η αιτία να χάσει αρκετές θέσεις.
Στους κακούς κατατάσσονται οι μηχανικοί της Ferrari, αφού ούτε στη Μαλαισία έλειψαν τα προβλήματα κατά τη διάρκεια των πιτ στοπ.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
Φέτελ Red Bull 1:45.543
Μπάτον McLaren +3.2
Χάιντφελντ Renault +25.0
Γουέμπερ Red Bull +26.3
Μάσα Ferrari +36.9
Αλόνσο Ferrari +37.2
Χάμιλτον McLaren +49.9
Κομπαγιάσι Sauber +66.4
Σουμάχερ Mercedes GP +84.8
Ντι Ρέστα Force India +91.5
Σούτιλ Force India +1 γύρο
Ρόζμπεργκ Mercedes GP +1 γύρο
Μπουέμι Toro Rosso +1 γύρο
Αλγκουερσουάρι Toro Rosso +1 γύρο
Κοβαλάινεν Lotus +1 γύρο
Γκλοκ Virgin +2 γύροι
Εγκατέλειψαν:
Πετρόφ Renault 52ο γύρο
Λιούτσι Hispania Racing 46ο γύρο
Ντ' Αμπρόσιο Virgin 42ο γύρο
Τρούλι Lotus 31ο γύρο
Πέρεζ Sauber 23ο γύρο
Μπαρικέλο Williams 22ο γύρο
http://assistgr.blogspot.com/
Τη δεύτερη καρό σημαία στο φετινό πρωτάθλημα πανηγύρισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο γκραν πρι της Μαλαισίας. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Τζένσον Μπάτον, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Νικ Χάιντφελντ.
Ο καιρός έκανε το χατήρι στους πιλότους της Φόρμουλα 1, καθώς μόνο ελάχιστες ψιχάλες έκαναν την εμφάνιση τους στην πίστα της Σεπάνγκ. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε μια άνετη νίκη, κάνοντας τρία πιτ στοπ. Ωστόσο, το βάθρο της Μαλαισίας ήταν μια... επανάληψη αυτού της Αυστραλίας με μια Red Bull στην κορυφή, μια McLaren στο δεύτερο σκαλί και τη Renault στο τρίτο.
«Παγκόσμιος» για ακόμη μια φορά!
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ με κεκτημένη ταχύτητα από τον εναρκτήριο αγώνα, πήρε την καρό σημαία και στη Μαλαισία, όπως έκανε και την περσινή σεζόν. Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull εκκίνησε από την πρώτη θέση, την οποία και διατήρησε σε όλη τη διάρκεια του γκραν πρι.
Η Red Bull είχε επιλέξει στρατηγική τριών πιτ στοπ για τον Παγκόσμιο πρωταθλητή, με τους μηχανικούς των «κόκκινων ταύρων» να βγάζουν... «φτερά» σε κάθε αλλαγή ελαστικών.
Δύο θέσεις για τον Μπάτον!
Με δύο κερδισμένες θέσεις ο Τζένσον Μπάτον ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, λίγα λεπτά πριν την ολοκλήρωση του γκραν πρι. Ο Βρετανός πιλότος διατήρησε την τέταρτη θέση, από την οποία και εκκίνησε και κατά τη διάρκεια του αγώνα κατάφερε να φτάσει το πόντιουμ, την ώρα που ο ομόσταβλός του είχε έναν καταστροφικό αγώνα.
Σταθερά στο βάθρο!
Με τον καλύτερο τρόπο έχει ξεκινήσει η σεζόν για τη Renault, η οποία βλέπει να εκπροσωπείται στο βάθρο για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Ο Νίκ Χαίντφελντ, κατάφερε να συμπληρώσει την πρώτη τριάδα, κάνοντας έναν πολύ καλό αγώνα στην πίστα της Σεπάνγκ.
Ο Γερμανός εκκίνησε άψογα, κερδίζοντας τέσσερις θέσεις, με αποτέλεσμα να πλασαριστεί πίσω από τον Φέτελ. Κατά τη διάρκεια του αγώνα είχ ε τον έλεγχο, ενώ στα τελευταία λεπτά, άντεξε στην ασφυκτική πίεση που του άσκησε ο Μαρκ Γουέμπερ, καταφέροντας να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Οι καλοί, οι κακοί και οι άτυχοι!
Στην κατηγορία των καλών μπορεί να συμμετάσχει ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος, ύστερα από αρκετό καιρό φάνηκε ανταγωνιστικός, έχοντας τη διάθεση, αλλά και την ικανότητα να προσπεράσει τους αντιπάλους του.
Μέτρια ήταν η απόδοση του Αλόνσο, ο οποίος κατάφερε να κερδίσει αρκετές θέσεις, χωρίς ωστόσο να τις διατηρήσει. Μάλιστα, στη μάχη για την τρίτη θέση είχε έπαφή με τον Χάμιλτον, με αποτέλεσμα να καταστραφεί η μπροστινή αεροτομή του. Ο Ισπανός αναγκάστηκε να μπει στα πιτ, με μπορώντας να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την έκτη θέση στους δέκα γύρους πριν την καρό σημαία.
Στην κατηγορία των άτυχων ο Χάμιλτον και ο Πετρόφ έχουν τη δική τους θέση. Ο Πετρόφ, που δεν θυμίζει σε τίποτα τον περσινό ρούκι με την απόδοσή του, έκκινησε πολύ καλά, ενώ κατά τη διάρκεια του αγώνα βρίσκονταν μέσα στους βαθμούς.
Ωστόσο, ο Ρώσος δύο γύρους πριν την ολοκλήρωση του γκραν πρι έμεινε με το τιμόνι στο χέρι, ύστερα από έναν έντονο κραδασμό της Renault, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.
Ο αγώνας για τον Χάμιλτον δεν ξεκίνησε καλά, χάνοντας τη δεύτερη θέση. Ο Βρετανός βρίσκονταν στο βάθρο μέχρι τη μάχη του με τον Αλόνσο. Ωστόσο, ο πιλότος της McLaren έχασε τη θέση του από τον Χάιντφελντ, ενώ ύστερα από τη μεταξύ τους «μάχη» αναγκάστηκε να μπει στα πιτ για αλλαγή ελαστικών,βγαίνοντας στην έβδομη θέση.
Για δεύτερο συνεχόμενο γκραν πρι ο Γουέμπερ δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, ωστόσο στη Μαλαισία η RB7 ήταν περισσότερο ανταγωνιστική από ότι στη Μαλαισία. Το πρόβλημα στο KERS κατά την εκκίνηση, ήταν η αιτία να χάσει αρκετές θέσεις.
Στους κακούς κατατάσσονται οι μηχανικοί της Ferrari, αφού ούτε στη Μαλαισία έλειψαν τα προβλήματα κατά τη διάρκεια των πιτ στοπ.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
Φέτελ Red Bull 1:45.543
Μπάτον McLaren +3.2
Χάιντφελντ Renault +25.0
Γουέμπερ Red Bull +26.3
Μάσα Ferrari +36.9
Αλόνσο Ferrari +37.2
Χάμιλτον McLaren +49.9
Κομπαγιάσι Sauber +66.4
Σουμάχερ Mercedes GP +84.8
Ντι Ρέστα Force India +91.5
Σούτιλ Force India +1 γύρο
Ρόζμπεργκ Mercedes GP +1 γύρο
Μπουέμι Toro Rosso +1 γύρο
Αλγκουερσουάρι Toro Rosso +1 γύρο
Κοβαλάινεν Lotus +1 γύρο
Γκλοκ Virgin +2 γύροι
Εγκατέλειψαν:
Πετρόφ Renault 52ο γύρο
Λιούτσι Hispania Racing 46ο γύρο
Ντ' Αμπρόσιο Virgin 42ο γύρο
Τρούλι Lotus 31ο γύρο
Πέρεζ Sauber 23ο γύρο
Μπαρικέλο Williams 22ο γύρο
Καρθικέγιαν Hispania Racing 9ο γύρο
Μαλντονάντο Williams 7ο γύροhttp://assistgr.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου