Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος ή Οργανισμός Ταλαιπωρίας Ελλήνων;


Ας πω λοιπόν και εγώ τη μικρή ιστοριούλα ταλαιπωρίας μου από έναν Φορέα που παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε πολίτες της Ελλάδας...μάλλον μόνο όταν πρόκειται να τους έχει μόνιμους πελάτες και να καρπώνεται αυτός τα κέρδη.
Προ τριμήνου περίπου και στα πλαίσια μιας δελεαστικής προσφοράς που υπέπεσε στην αντίληψη μου για χρήση υπηρεσιών διαδικτύου και καλωδιακής τηλεόρασης, σε αρκετά συμφέρουσα τιμή, αποφάσισα ο δύσμοιρος να την εκμεταλλευτώ και να προβώ στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να γίνω και εγώ ένας προνομιούχος Έλλην. Μέχρι εδώ όλα καλά, αλλά υπήρχε ένα μικρό προβληματάκι η μη ύπαρξη γραμμής σταθερού τηλεφώνου που όπως με διαβεβαίωσε και η εταιρεία που παρείχε την προσφορά σε σαράντα μέρες το αργότερο με τη συνεργασία των πάντα πρόθυμων δημοσίων υπαλλήλων του ΟΤΕ θα είμαι κάτοχος του προνομίου της. Αιτήθηκα λοιπόν την πραγματοποίηση  της απαραίτητης σύνδεσης γραμμής και γενικά χρήση όλου του "πακέτου"... και για να μην σαν πολυκουράζω ομολογώ πως είχα κακή γνώμη για τους ΟΤΕτζήδες διότι όπως προείπα οι άνθρωποι είναι πάντα μα πάντα πρόθυμοι να εξυπηρετήσουν τον κάθε πολίτη που χρειάζεται τις υπηρεσίες του...πλέον η άποψη και γνώμη μου είναι όχι απλά κακή, αλλά κάκιστη και για να μην αναρωτιέστε για τον λόγο ακόμα... τρεις μήνες μετά και ακόμα σπεύδουν και ακόμα περιμένω την πραγματοποίηση σύνδεσης παρά τις αλεπάλληλες τηλεφωνικές οχλήσεις μου και προς τις δυο εμπλεκόμενες εταιρείες!!! Ευχαριστώ για τον χρόνο σας τα συμπεράσματα δικά σας.

Φίλος αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Weather by Freemeteo.com
Katerini Blogs SYNC BLOGS